Waarom doet u wat u doet? Wat bezielt u?thewhy

Die bezieling is de kern van het bestaan van uw onderneming.
Die ‘waarom’ maken wij zichtbaar om vanuit die basis ontwerpen en websites te maken die echt bij u passen.

Waarom?

Omdat dat ons genoegdoening geeft, daar worden wij blij van!

Daarnaast geloven we dat u wel wat hulp kan gebruiken in de reclame- en communicatiewereld.
Wij helpen u doordat wij zorgen dat u ‘waar voor uw geld’ krijgt. We hebben kennis van de markt, adviseren, ontwerpen en leveren.

 

Mission Statement

Grafisch Werk geeft de meerwaarde van uw onderneming betekenisvol en op originele wijze vorm.
– We zijn open doordat we zeggen wat we doen en we maken waar wat we zeggen.
– We hebben een transparante werkwijze waarbij we (samen)werken met de beste mensen in en buiten de eigen organisatie.
– We voelen dichtbij doordat we graag in nauw overleg met de klant werken en we ons sterk richten op onze eigen regio.

 

Normen en waarden

Kernwaarde = Originaliteit: denken in oplossingen. Anders denken, aanpakken en doen.
Openheid: zeg wat je doet en doen wat je zegt
Plezier in werk
Afspraak is afspraak